Avaleht > Blog > "emüsi uue logo konkursitööd"

emüsi uue logo konkursitööd

Postitas: annaliisale | Kuupäev: 01/10/08 | 7 kommentaari  

Logod esialgu tutvumiseks. Hääletamine toimub neljapäevasel üldkoosolekul, kus iga versioon saab numbri. Logod, kus samal versioonil on varieeritud värve, suurust või positiivi-negatiivi, jäävad ühe numbri alla. esitatud kavandid ei jää lõplikuks, st võitja valimine ei kinnita logo kohe ametlikuks, vaid selle kallal tehakse veel tööd (nt märgi ja pika kirja kombineerimine, täis- ja lihtsustatud variant, värviline ja mustvalge versioon vms).
pildid on siin natuke pikslikarvased, originaalsuurus on kobedam.
laekumise järjekorras:

Email again:

Kommenteeri!


Nimi
E-post
Vastus

Kommentaarid:

01/10/08 - Kerda kirjutab:
Vau! Ütleks, et mulle meeldivad liiga paljud neist. Otsustamine kujuneb ilmselt raskeks. Tubli tøø autorite poolt!

01/10/08 - Liina Metsaots kirjutab:
hei-hei, toesti huvitavad kavandid on. minu lemmik siin estitatutest on teine kavand(heleroheline ja kirjatahtedega),lihtne ja ilus. kahju, et ise haaletama tulla ei saa, sest valismaal veedan 08-09 aastakese. soojad tervitused armsatele emys-lastele pranstsusmaalt!

06/10/08 - Piu kirjutab:
kes veel ei tea... siis annaliisa kujundatud rohelise taustaga vabakäeline emüs (nr 2 logo siin)läheb edasituunimisele ja tulevikus saab emüsi uueks logoks. :)

06/10/08 - Edgar kirjutab:
vabakujuline, looklev joon = otsiv, vaba, valikute ees, noor ja rõõmus maastikuarhitektuuritudeng. Hea asi võitis, ootame põnevil selle edasiarendusi ja lõpplahendust.

06/10/08 - Edgar kirjutab:
...uuele veebihaldurile juba ka uus ülesanne, mis vajaks pisut mõttetööd - kuidas siuke asi kohandada meie veebiga. Logo pole küll veel lõplikus kujunduses, kuid tasuks juba ka sellele mõelda. Ehk mõjutaks see koguni logo lõpplahenduse kujunemist...?

06/10/08 - henn kirjutab:
jee, tore kuulda, et minu lemmik võitis :)

04/11/08 - Mihkel kirjutab:
Väga kunn, ausalt öelda sattusin alles nüüd neid nägema, aga näen, et ka mo lemmik sai esikoha. Je, mul on hea meel ja Analyze-le pai.